7 Ekim 2011 Cuma

O Bana Yazmış.

  Bir insan için istediği bir şeyin ya da bir kimsenin ne olduğunu bilememesi çok acı bir durum.Bunun sevgiliye ya da eski sevgiliye yorulması kadar kötü bir şey olamaz. Aslında istediğim şeyin o olduğunu biliyorum. Hemde hayattaki bütün zevklerden, güzelliklerden, mutluluklardan daha çok istiyorum. Kısacası onu bütün dünya güzelliklerinden daha çok istiyorum. Daha acı bir durum var ki onun bir sürtük olması. Bazen keşke hafızam sıfırlansa her şeyi unutsam, sonra başka bir şehirde onunla tekrar tanışsam diyorum. Tekrar birbirimizin kelime hatalarına gülsek, keşke ben yere tükürünce bana yine kızsa, keşke yine kirpiğinle yanağımı gıdıklasa, keşke ağladığında onun ağlamaktan ıslanmış yanaklarını öpsem, keşke gıdıklasa yine, kızınca trip atsa diyorum. Keşke dediğim o kadar çok şey var ki. Ama bazı gerçekler var ki bütün güzel anları aklımdan silerek yerini nefrete çeviriyor. Beni en çok üzen başka birini benden daha çok sevmiş ve unutamıyor olması. Ama bilmediği bir şey var ki hayatta benim onu sevdiğim kadar kimsenin sevmemiş olması, belki ailesi hariç. Ama o bunun farkına varmadı, ya da farıknda olduğu için beni sürekli aldattı, başkalarının oldu. Çünkü zaafımı biliyordu, çevremdeki insanlar sürekli söyledi bırak şunu sana kız mı yok vs vs. Ama ben hiç bir zaman benim istediğim herhangi bir kız değil, benim istediğim o diyemedim çünkü utandım. İntihar etmeyi çok düşündüm ama düşünürken anladım ki o kadar cesaretim yok. Başkasının olmayı aklımdan geçirdim ama onun yerini kimsenin tutamayacağını bildiğim için deneme çabasına bile girmedim. Adım kadar eminim ben şu an bunu yazarken o başkasının koynunda ama ben onu hala seviyorum .
  Hayatta bir çok kötü durum olabilir, ailenden birinin ölmesi gibi ama o öldüğünde ÖLMÜŞTÜR. Peki bunlardan daha kötü ne olabilir ? Bence daha kötü bir şey olamaz ve eminim ki 70 yasında bir dede olduğumda yine o aklıma gelecek ve ben yine üzüleceğim. O kadar yaşar mıyım bilmiyorum ama onun öldüğü günün ertesi günü benim de ölü olacağımı biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder