1 Şubat 2012 Çarşamba

Ne İstediğini Bilmeyenim Ben

 Ne istiyorum, kimi istiyorum, kiminle mutlu olurum, sevgilimi seviyo muyum, yoksa eskisini hala unutamadım mı ? Ne istediğimi bilmiyorum ben. Nasıl mutlu olduğumu da bilmiyorum.
 Şimdi adamla beraberim ya 2-3gün birlikte kalıyoruz falan. O iki üç gün ben bile kendimi köpek gibi aşık sanıyorum. Sonra eve bi geliyorum aman salak bu çocuk ya hasta ya da ders çalışıyo sahiden salak falan diyorum.
 Birlikteyken hiç sorun yok mükemmeliz. Ama 3-5 gün görüşmeyelim kin besliyorum resmen. Çok düşündüm. Çözdümde.
 Özlemeyi sevmiyorum bikere, bi insanı özlemek çok saçma geliyo bana özlemeyelim abicim istediğimiz zaman gidelim sarılalım. Özlediğimiz zaman gidelim uyuyalım beraber, ya da çağıralım o gelsin. Bunları yapabilecekken niye imkansızlaştırıp özlüyoruz. Sevdiklerimiz uzakta olsa bile gidelim ya da gelsinler gelmiyolarsa sevmiyolardır. Gitmiyosak sevmiyoruzdur.
 Prostesto ediyorum özlemiyorum. Yanımda yokken salak, beyinsiz, orospu çocuğu diyorum. Kendimde inanıyorum özlem mözlem bibok kalmıyo.
 Deneyin valla bence çok işe yarıyo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder